دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حوزه علمیه خواهران استان اصفهان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پی محکومیت شهادت سیدحسن نصر الله و همراهان گرانقدر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پی محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله و همراهان گرانقدرش به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

شهید سید حسن نصر الله، آن مجاهد نستوه و عالم وارسته نه تنها برای شیعیان بلکه برای تمام آزادی خواهان جهان الگویی بی بدیل است. ایشان با ایمان راسخ شجاعت مثال زدنی و تدبیر حکیمانه سالها در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی ایستاد و افتخاراتی بزرگ برای امت اسلامی به ارمغان آورد.

شهید مقاومت سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه)، آراسته به زیور علم و تقوا، شجاعت و مردم داری و الگویی جامع برای مسلمانان بود. ایشان با کلام م شیوا، رفتار کریمانه و اراده پولادین نه تنها یک رهبر سیاسی بلکه یک مبلغ دینی و الگوی اخلاقی نیز بودند.

ما طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان با قلبی مملو از اندوه از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس که امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته با قرائت این بیانیه ابراز انزجار شدید خود را اعلام می کنیم.

اقدامات بزدلانه دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت، هرگز نخواهد توانست اراده ملت‌های آزاده و مقاومت‌پیشه را در هم بشکند بلکه این اقدامات جهانیان را بیدار کرده و جبهه مقاومت را قدرتمند تر از قبل خواهد نمود.

حوزه های علمیه خواهران شدیدترین انزجار خود را از عملکرد سازمان ملل متحد در قبال شهادت سید مقاومت اعلام می دارد. این سازمان که به به عنوان نهاد بین المللی برای صلح و امنیت جهانی تاسیس شده است نه تنها در عمل نتوانسته است از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس جلوگیری کند، بلکه خود مشوق و مؤید جنایات این باند تبهکار شده است از ا این رو این سازمان را در همه ی جنایات آمریکا و اسرائیل شریک می دانیم.

سکوت و بی تفاوتی کشورهای مسلمان و عرب زبان به منزله همدستی با عاملان این جنایات است. ما به عنوان امت پیامبر (ص) از رهبران این کشورها برائت می جوئیم و انزجار شدید خود را از آنها اعلام می داریم.

ما حوزویان آمادگی خود را برای دفاع از ملتهای مظلوم منطقه و یاری رساندن دین خدا اعلام داشته و خطاب به رهبر عزیزتر از جانمان عرضه می داریم هر زمانی که به ما اجازه بفرمائید جان ناقابلمان را در طبق اخلاص گذاشته و در راه اسلام عزیز تقدیم شما خواهیم کرد.

و در پایان یک سوال از مسئولین عزیز کشورمان، آیا باید همچنان بر جنایات فجیع رژیم صهیونیستی و ترور شخصیتهای برجسته ای همچون شهیدان سلیمانی، فخری زاده، زاهدی و هنیه چشم پوشید؟ آیا وقت آن نرسیده تا از خون پاک این شهدا و همه مظلومانی که به دست این رژیم جنایتکار به شهادت رسیده اند انتقام گرفته شود؟ آیا باید همچنان نظاره گر جنایات این رژیم افسار گسیخته باشیم؟

ما طلاب ،اساتید مدیران و کارکنان حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان ضمن محکومیت قاطع این جنایت برای این سید شهید مقاومت حشر با اولیای الهی و بر ادامه راه مقاومت و ایستادگی بر آرمانهای مقدس تأکید می نماییم. دشمنان هم بدانند که شهادت فرماندهان نه پایان راه بلکه آغاز فصل جدیدی از پیروزی است. خون شهدا نهال مقاومت را آبیاری کرده و روحیه مبارزه را در دل مجاهدان دو چندان می سازد.

وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی

حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
۸ مهرماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha